Az elmúlt félévben a magánegészségügyi szektort is komoly kihívások érték. A koronavírus járvány miatt a struktúra, a napi működés, a jövőkép újrapozicionálásában kiemelt szerep jutott a külső és belső kommunikációnak. Ügynökségünk PR, kommunikációs tanácsadóként vett részt a Rózsakert Medical Center életében a horrorisztikus 2020-as évben.
Az employer branding új területét hódítottuk meg az Uniqua Biztosítóval közösen. Az „Uniqua Kult Klub”-ba ismert és elismert személyiségeket hívunk meg beszélgetőtársnak. A mostani helyzetben az otthoni laptopokra költözött előadások, beszélgetések vendégei között volt Almási Kitti, Réz András, Dolák Saly Róbert.
A cég életében 2020 elején érkezett el az EMEA Régió stratégiájának újradefiniálása. A régió 40 fős vezetőségének a kimerítő napi tanácskozások végeztével több szórakoztató, a főváros kulturális és gasztronómiai hot spotjait bemutató programot is szerveztünk. Többen fogadkoztak, hogy visszajönnek a családjukkal!
A Bosch 150 fős nemzetközi csapata „Óbuda Kód” programunk keretében időutazáson vett részt 2020 márciusában. A kincskereső, csapatépítő városnézés és verseny a római kori amfiteátrumtól, az Óbudai zsinagógáig, a Fő tértől a Vendéglátóipari múzeumig számos helyszínen zajlott, nagy sikerrel.
2019 végén a Janssennek szervezett „Pszichiátriai Gondozók” konferenciával a gyógyszeripar kiemelkedő szereplőjével való együttműködésünk a huszadik évébe lépett. Pszichiáterek, onkológusok, bőrgyógyászok, gasztroenterológusok, haematológusok, háziorvosok százainak mutattuk be a gyógyszeripar nyújtotta új lehetőségeket.