Rólunk mondták

"Sok éve vagyok folyamatos munkakapcsolatban a fama PR csapatával. Mindig lehet számítani lelkes és hatékony munkájukra, ha konferencia, tréning vagy egyéb rendezvény szervezéséről van szó. Sajtóelemzéseik, médiatanácsaik igazán hasznosak."

Aszódi Attila, Igazgató, Budapesti Műszaki Egyetem, Nukleáris Technikai Intézet


Az utóbbi években sokszor dolgoztam moderátorként, műsorvezetőként olyan rendezvényeken, melyeket a fama PR csapata szervezett és bonyolított le. A szerepemből adódóan a "kulisszák mögül" figyelhettem meg azt a profizmust, és ami talán még fontosabb, azt a valódi odafigyelést és gondoskodást, ami munkájukat jellemzi, és ami bizonyára oka és feltétele volt az elmaradhatatlan sikernek. Őszintén remélem, hogy a jövőben is számos alkalmunk lesz az együttműködésre!

Györfi Pál, Kommunikációs és PR-igazgató, Országos Mentőszolgálat


Legyen szó általános vagy PR-specifikus vezetői tanácsadásról, mindannyian arra vágyunk, hogy a segítségünkre siető ügynökség, szakember egy csapásra, teljes mértékben megértse a problémánkat, és mihamarabb előálljon a tökéletes - vagy legalább is az optimális - megoldással. Ez persze nem így működik. A komoly feladatok nem csak szakértelmet, de komoly csapatmunkát is igényelnek: megbízó és ügynökség hatékony együttműködésén múlik minden. Ezért is tartom különlegesnek a fama PR-t. Szakértelmük és hatalmas tapasztalatuk mellett igazi partnerek is egyben - kellemes emberek, akik nyitottan, érdeklődően és rugalmasan közelítik meg a feladatot, majd határozottan és álhatatosan dolgoznak rajta, a megbízót végig bevonva. Igazi együtt-gondolkodás ez, olyan folyamat, amelynek nem csak a végeredménye tölti el örömmel az embert, hanem az oda vezető közös munka minden egyes perce.

Kothenc Gábor, Vezérigazgató, GlaxoSmithKline, Balti Régió


Évek óta dolgozom együtt a fama PR csapatával. Szakmai munkájukkal cégünk sajtókapcsolati feladatait látják el. Munkájukat mindig magas szakmai színvonalon látják el, lehetővé téve számunkra, hogy erőforrásainkat más, főként üzletszerzésre irányuló marketing kommunikációs tevékenységekre koncentrálhassuk. Együttműködésünk során rugalmas hozzállásukkal, kreatív ötleteikkel és költséghatékony módszereikkel bebizonyították, hogy személyükben megbízható, hosszú távra szóló partnert találtunk.

Malik Ágnes, Marketing Igazgató, Huntraco Zrt.


Szakmai profizmus, baráti hangulat, "huszonnégy órás szolgálat." Ezen az alapon kezdett építkezni - jó pár évvel ezelőtt - kapcsolatom a fama PR kommunikációs tanácsadó ügynökséggel. Azóta sem csalódtam. S ha időnként rövidebb-hosszabb ideig nincs is közös munkánk, egy újabb feladathoz úgy fogunk hozzá, mintha tegnap fejeztük volna be az utóbbit. Azt hiszem az ő tevékenységük a partnerek bizalma nélkül nem végezhető, amit nekik sikerült megszerezniük.

Nógrádi Tóth Erzsébet, Egészségügyi Szerkesztő, újságíró Világgazdaság


Milyen a fama?

Na, erre így nem tudnék válaszolni. Majd ítéljék meg az ügyfelek! Én csak annyit tudok mondani, hogy amikor velük dolgoztam, az jólesett. Talán azért, mert nem robotok. Érdekli őket ez az egész miskulancia, amelyben vagyunk. Van értékrendjük, és ezért nagyon jókat tudunk beszélgetni. Lehet, hogy régimódiak, de tisztában vannak vele, hogy a fama az nem 15 percig tart...

Réz András, Író, Újságíró, Esztéta


A fama PR ügynökséggel megalakulás óta dolgozunk együtt, mivel a cég ügyvezetőjével, Hajdu Lászlóval régi kapcsolatban vagyunk. És mivel a bizalom elsősorban emberek - és nem cégek - közötti, ezért követtük Lacit új helyére, az éppen megszülető fama PR-hoz. Így már több mint egy évtizedes munkakapcsolat alapján nyugodt szívvel merem ajánlani Lacit és az ő nevével fémjelzett fama PR céget bárkinek, akinek szüksége van segítégre PR, rendezvényszervezés, sajtókapcsolat területén. Ha a fama PR-t választják biztosak lehetnek benne, hogy időben, magas színvonalon, reális áron és szükség esetén rugalmasan alkalmazkodva lesznek kiszolgálva. Ezt talán más, hasonló profilú cég is elmondhatja magáról, de ami egyedi a fama PR-nél, az a személyes emberi kapcsolat, a bizalom, mellyel soha nem élnek vissza, tehát éppen az a nem számszerűsíthető plusz, ami a mai világban a legritkább és legértékesebb.

Siminszky Zita, Kereskedelmi és Marketing Igazgató, Janssen-Cilag


Egy PR tanácsadó cégnek pontosan ismernie, értenie és éreznie kell egy szervezetet ahhoz, hogy az elvárásoknak megfelelő, harmonikus munkakapcsolat jöhessen létre. A fama PR-rel való együttműködésünket a korrekt partneri viszony alapozta meg és emelte a széleskörű bizalom szintjére, amikor már fél szavakból is értjük egymást. Ha teljesítményüket nagyon tömören kellene jellemeznem, azt mondanám: diszkréten elegáns, visszafogott fizikai jelenlét és pontos, megbízható munka.

Szokodi Csaba, Ügyvezető Igazgató, Johnson & Johnson


Rendezvény szervezes
PR
Szervezet fejlesztés
Buisness Coaching